niedziela, 26 sierpnia 2012

Domowe lody waniliowe light - Pyszne!

Jedno z moich marzeń kulinarnych udało mi się w końcu spełnić - domowe lody waniliowe, do których nie potrzebujemy maszynki, a na dodatek są dietetyczne :) Ich smak przypomniał mi moje ulubione lody waniliowe robione przez mojego Tatę :) (Oczywiście tamten smak jest nie do podrobienia, ale te również są bardzo dobre:) ). Polecam! dla mnie to prawdziwy hit! :) Przepis zaczerpnięty od Doroty z małymi zmianami.
Składniki:
- mleko zagęszczone niesłodzone ( u mnie light 4%, 550g)
- 110 g cukru pudru
- 10 g cukru z prawdziwą wanilią/ wanilinowego (ilość wg. własnych upodobań)

  • Mleko schłodzić w lodówce. 
  • Zmiksować w misce na gęstą masę. Dodać cukier puder i cukier waniliowy. Zmiksować.
  • Gotową masę przelać do pojemników i włożyć do zamrażarki. Mniej więcej co godzinę wyciągać i miksować kilkakrotnie (3-4 razy). Zamrozić
    Smacznego! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz