czwartek, 19 września 2013

Kurczak curry z mlekiem kokosowym

Lubię kurczaka, lubię curry i lubię mleczko kokosowe. Dlatego połączenie tych składników, to dla mnie strzał w dziesiątkę ;). Robię sobie czasami taki obiad, kiedy nie mam wiele czasu, ani chęci na gotowanie.
Składniki (na 2 osoby):
- filet kurczaka
- 1 puszka mleczka kokosowego (400g)
- 1 cebula
- 1 marchew
- sól, pieprz, curry

- olej do smażenia

  • Mięso myjemy, osuszamy i kroimy w kostkę. Doprawiamy solą, pieprzem i podsmażamy. 
  • Cebulę kroimy w kosteczkę (odrobinę solimy). Marchew obieramy i kroimy w plasterki. Podsmażamy cebulę i marchew na oleju, dusimy kilka minut.
  • Do warzyw dodajemy mleko kokosowe i zagotowujemy. Dodajemy curry (ok 1-1,5 łyżki), sól (jeśli jest w mieszance curry, to niekoniecznie) i pieprz. Gotujemy całość aż marchewka zmięknie. Na koniec dodajemy kurczaka .Podajemy z ryżem. Smacznego! :) 

6 komentarzy:

  1. bardzo prosty przepis ;-), fajne połączenie smaków !

    OdpowiedzUsuń
  2. SUPER, SPRAWDZONE!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyszło super. Dodałam trochę jogurtu naturalnego. Można dodać małe kukurydzki konserwowe i będzie naprawdę super. Polecam!!!!! Wyszło pysznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Sos wyszedł bardzo dobry, także dodałem trochę jogurty. Na koniec dodałem trochę wody, bo sos był trochę za gęsty.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super danie!!! Sprawdzone, wyszło idealnie :)

    OdpowiedzUsuń