czwartek, 19 lipca 2012

Szybka babka kokosowa

Kolejna propozycja, tym razem na coś słodkiego:) Pyszna, puszysta, wilgotna babka z nutą kokosu. Robi się błyskawicznie, bez miksera!


Składniki:
- 2 szkl. mąki
- 1 szkl. mleka
- 2/3 szkl. cukru
- 1/2 szkl. oleju
- 2 jajka
- 2 łyżeczki proszku do pieczenia
- 2 łyżeczki cukru z wanilią i kardamonem (może być z samą wanilią)
- wiórki kokosowe (nie wiem dokładnie ile, bo sypałam na oko;) )

  • Mąkę łączymy z proszkiem do pieczenia
  • Do osobnej miski wlewamy olej, mleko, rozkłócone jajka, wsypujemy cukier. Mieszamy łyżką. Wsypujemy mąkę z proszkiem, dodajemy cukier z wanilią i kardamonem i wiórki kokosowe. Dokładnie mieszamy łyżką.
  • Gotowe ciasto wlewamy do foremki wyłożonej papierem do pieczenia. Pieczemy ok. 40 min w 170-180 stopniach

6 komentarzy:

  1. właśnie piekę Twoją babkę z mała wariacją :) i muszę powiedzieć, że w piekarniku wygląda super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zainteresowanie moją babką:) Mam nadzieję, że będzie smakować! :) jaka wariacja?:)

      Usuń
    2. Babka smakuje ;) wariacja to oreo, które chrupie podczas jedzenia. Babka już na blogu z odnośnikiem na Twojego. Pozdrawiam!

      Usuń
    3. Cieszę się bardzo:) ooo, to musiała być przepyszna! genialny pomysł! :) Bardzo mi miło:) Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  2. pyszna jest! dzis piekę ponownie i zajrzałam po przepis :) bardzo lubie ciasta bez miksowania! ;)

    OdpowiedzUsuń